چرا باید از رزومه ساز رزومه دات کام استفاده کنید؟

اگر دانشجو هستید، فارغ‌التحصیل شده‌اید و در آستانه ورود به بازار کار هستید، شاغل هستید؛ درهرصورت، شما به یک رزومه عالی و حرفه‌ای مناسب خود نیاز دارید.

دغدغه اول هر شخصی در نوشتن رزومه؛ واردکردن اطلاعات شخصی، مهارت‌ها، دوره‌ها و ... می‌باشد. درگذشته رزومه به یک فایل ورد تک صفحه‌ای ساده محدود بود که هر شخصی با خلاقیت خود و استفاده از ابزارهایی که این نرم‌افزار در اختیارش قرار می‌داد، در نهایت یک رزومه ساده درست می‌کرد و از آن برای ورود به بازار کار و معرفی خود به کارفرمایان استفاده می‌کرد.

رزومه‌های قدیمی گاهی چند صفحه می‌شدند، حجم اطلاعات نوشته شده پشت‌سرهم بدون تقسیم‌بندی جذاب، گاهی کارفرمایان را خسته می‌کرد و گاهی در پیداکردن اطلاعات در یک نگاه به رزومه، آن‌ها را یاری نمی‌کرد.

وجود ابزارهای قدرتمند ویرایش متن را نمی‌توان در نظر نگرفت، اما به‌مرورزمان افراد به این فکر افتادند تا جذابیت بصری را نیز در رزومه خود وارد کنند، ابتدا افرادی که در حوزه‌های شغلی هنری مانند طراحی، معماری و ازاین‌دست بودند، برای زیبا کردن و متناسب کردن رزومه با شغل خود دست‌به‌کار شدند.

نشان‌دادن شخصیت شغلی فرد در رزومه‌اش؛ این چیزی بود که افراد می‌خواستند در ابتدا به کارفرمایان نشان دهند.

در رزومه نویسی از کجا شروع کنیم؟ و تقسیم‌بندی‌ها چگونه باشد؟

افراد وقتی شروع می‌کنند به وارد کردن اطلاعات، ابتدا اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و در ادامه رزومه و چگونگی نوشتن آن دچار سوال می‌شوند، گاهی هم ممکن است قسمتی از اطلاعاتی که لازم باشد را ناخواسته جا بیندازند.

بسیاری از افراد هم حوصله نوشتن رزومه مانند تایپ کردن، طراحی کردن! را ندارند.

درگذشته، ممکن بود این درخواست را شنیده باشید یا خودتان از کسی خواسته باشید که یک نمونه رزومه خود را به شما بدهد تا از آن الگو گرفته و یا شبیه به آن برای خود رزومه بسازید!

افراد در نوشتن رزومه همیشه دچار نوعی سردرگمی بودند.

چگونه رزومه خوب بنویسید؟

رزومه خوب همان طور که در مقاله رزومه چیست؟ گفتیم؛ رزومه‌ای است که نکات مهم رزومه نویسی را رعایت کرده و موردتوجه کارفرما قرار بگیرد و شما را به جلسه مصاحبه بکشاند! رزومه‌ای که دارای قالب حرفه‌ای باشد، تقسیم‌بندی اطلاعات فرد به‌درستی انجام شده باشد، لینک‌های شبکه‌های اجتماعی کارجو در آن گنجانده شده باشد، قابلیت آپلود عکس داشته باشد. غلط املایی با نگارش نداشته باشد!

تمامی این دغدغه ها و مشکلات افراد را بر این داشت که؛ ساختاری ایجاد کنند تا این مراحل را برای افراد راحت تر و قابل لمس تر کند. افراد بتوانند رزومه ها مختلف را دیده و ایده بگیرند، قالب ها طراحی شده در اختیارشان باشد.

شما باید تمام نکات را رعایت کنید زیرا رزومه اهمیت بسیار زیادی در نگاه کارفرما به شما و رسیدن شما به میز مصاحبه دارد. می توانید به مقاله 4 نکته مهم که کارفرما در رزومه دقت می کند مراجعه کنید.

برای آسان کردن رزومه نویسی برای شما، در چند سال اخیر افراد و شرکت‌ها به فکر ساخت بستری در جهت ساخت رزومه آنلاین برای افراد افتادند. تصمیم شد تا از طریق وب‌سایت‌ها افراد اطلاعات کامل خود را وارد کرده و در نهایت یک رزومه مرتب، شیک و حرفه‌ای داشته باشند با انتخاب قالب گرافیکی موردنظر خود داشته باشند.

علاوه بر راحتی کار و داشتن یک رزومه قالب‌بندی شده، در طرف دیگر قضیه شما می‌توانید از امکانات دیگری نیز در جهت بیشتر دیده‌شدن رزومه خود در فضای وب استفاده نمایید.

مزیت‌های استفاده از رزومه ساز آنلاین رزومه دات کام:

  • داشتن یک رزومه حرفه‌ای و مناسب
  • صرفه جویی در وقت
  • داشتن یک رزومه قالب‌بندی شده
  • داشتن یک رزومه طراحی شده و رنگی
  • داشتن یک رزومه تقسیم بندی شده محتوایی
  • قرارگرفتن رزومه آنلاین در بانک رزومه‌ها
  • قرارگرفتن رزومه در موتورهای جستجو
  • دسترسی راحت‌تر به رزومه
  • راحتی ویرایش و به‌روزرسانی رزومه
  • ارسال راحت‌تر رزومه از طریق لینک اختصاصی
  • قابلیت دانلود رزومه‌ها و ذخیره آفلاین
  • مشاهده نمونه رزومه‌های حرفه‌ای افراد
  • حذف اشتباهات تایپی و املایی در رزومه

هرآنچه لازم باشد را رزومه ساز آنلاین، برای شما فراهم کرده‌اند، تنها کافی است اطلاعات خود را وارد کرده، گزینه های خود را انتخاب کرده و در نهایت یک رزومه حرفه‌ای داشته باشید.

امروزه رزومه سازهای آنلاین روزبه‌روز در حال بیشتر شدن هستند، و انتخاب بین آن‌ها گاهی سخت است. مهم است که انتخابی داشته باشید تا در نهایت یک رزومه با قالبی جذاب و حرفه‌ای در دست داشته باشید تا نکاتی که در رزومه نویسی مهم است را رعایت کرده باشد.

رزومه ساز رزومه دات‌کام یکی از گزینه‌های خوبی است که تمام موارد و نکات مهم در ساخت رزومه که باید رعایت شود تا مورد قبول کارفرما قرار بگیرد را در نظر گرفته است. همچنین کار کردن با آن آسان است و در نهایت در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دارای یک رزومه فارسی و انگلیسی در قالبی جذاب می شوید که می تواند سکوی پرتاب شما به میز مصاحبه شرکت موردنظرتان باشد.

هر زمان که بخواهید می توانید بدون هر هزینه ای تغییراتی در متن رزومه، قالب و رنگ آن بدهید.

با ساخت رزومه با رزومه دات‌کام اطلاعاتی را جا نمی‌افتد؛ مرحله‌به‌مرحله از شما اطلاعات درخواستی مانند اطلاعات تحصیلی، دوره‌های آموزشی، مدارک، مهارت‌ها، سوابق کاری، نمونه کارها، شبکه‌های اجتماعی و ... را گرفته و شما می‌توانید قالب‌های متنوع را انتخاب کرده و در نهایت یک رزومه حرفه‌ای و کامل داشته باشید.